tjugoåttonde

Det har varit riktigt dålig bloggning det senaste. Min dator laggar sönder och jag känner inte för att lägga den lilla lediga tid jag har på bloggen, haha. Men nu kommer det ett inlägg iaf, och förmodligen ett till ikväll!
 
Igår åkte jag till ishallen för att träna. Stod på isen 07.45. Haha, galet trött var jag... Men träningen gick ganska bra, så det var fett värt! Sedan åkte jag hem och sov typ. Vid ungefär fem åkte jag in och träffade Wille & Markus. Till en början gick vi bara runt och pratade tills Linus kom. Då satte vi oss på en pizzeria och Markus & Wille åt. Sedan drog Linus hem till sig och vi andra hem till Wille där vi bara tog det lugnt. Vi låg och pratade och lyssnade på musik. Och haha, när jag vart på toa gick min gylf sönder, så den gick inte att stänga. Så jag gick runt med öppen gylf hela kvällen, och det tyckte ju killarna var jääätteroligt... Jaja, sen målade Markus mins naglar, och han var faktiskt ganska duktig! ↓
 
 
 Sen flummade vi runt ett tag, gick och gungade, in i en hall och kastade bollar på varandra, klättrade upp på tak och kollade på stjänorna. Standaard! Haha, nejmen det var faktiskt supermysigt! Hahaha, Markus gjorde sönder ett staket... Vi hade en supermysig kväll iaf. Bästa killarna, love theeem!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0