tjugonde

Idag har jag varit i skolan. Direkt på morgonen hade vi ett prov i samhällsekonomi, och det gick nog helt okej ändå. Men gick det dåligt är det omprov på tisdag som gäller, haha! Efter provet hade vi spanska, och vår lärare blev så suuur på mig och Wille, hahaha, vi fick inte sitta brevid varandra längre... Och ingen av oss kan jobba utan den andra, så det var ju ett lyckat drag! Jaja, sen hade vi lunch och efter den drog jag, Wille & Adam hem till Adam och åt glass och Adam spelade gta. Det var lite mys faktiskt, men vi fick ruscha som fan för att hinna till lektionerna, vilket vi inte gjorde ändå, men men.
 
Nu på eftermiddagen har jag haft koreografi med min tränare då jag behöver ett till program. Det gick riktigt bra. Programmet blir bra och vi har kommit en lång bit. Efter det åkte jag och mamma och handlade. Hahaha, det var nog den tjockaste handlingen på länge. Vi köpte seriöst bara chips, läsk och lite godis. Det nyttigaste vi fick med oss var tuggummi... Nu är jag hemma och har duschat och lite så. Nästa grej på schemat är att åka in till stan och träffa lite vänner, det blir säkert kuul. Så jag måste fixa iordning mig för det nu. Puss på er lovies ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0