Dagens

Idag har jag varit i skolan såklart, och det var galet mycket svårare att ta sig upp idag än igår! Fick tvinga mig själv till att stå upp... Jaja, kom dit iaf. Det var segt som tusan med lektioner nu efter massa veckors sommarlov, och jag var extremt ofokuserad! Störde nog skiten ur min klass, haha, soorriii vänner! Nu har jag kommit hem, och planen var att åka in igen och träna, men jag hade så ont i lederna igår så jag ville inte riskera nåt. Jag har inte berättat om mina leder va? Får ta och göra det i något inlägg någon gång. Istället stannar jag hemma och kör lite sjukgymnastik och vilar upp mig för morgondagen. 

 

Sen kom min kameraladdare precis på posten, så nu sitter kameran på laddning och är snart redo att användas!

 

 
OOTD - Smink och iordningfixat hår är överskattat!
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0