Idag

Heej!
I morses började jag vid tio över nio då bussen hämtade mig bara några meter från mitt hus, haha. Så jag fick en riktigt välbehövlig sovmorgon! Ändå hann jag inte blogga något... Hela Alaget och Flaget i skolan åkte ut till Gräfsnäs där vi var en stund och gjorde matchrace, grillade korv och några av oss badade! De som inte badade tyckte typ att vi var galna, haha. Bussen släppte av mig på vägen hem igen, och nu är jag hemma och ser på Masterchef Australia. Idag hade jag på mig en sjukt chill outfit. Jeans, linne & stor, varm tjocktröja bara. Tröjan har jag fått av Adam, för han kunde inte ha den längre, och eftersom jag har älskat den i tre år fick jag den. Seriöst gosigaste tröjan någonsin! Väskan är köpt på Accessorize.
 
 
I eftermiddag ska jag till min sjukgymast och göra ett träningsprogram och lite sånt, så det blir ingen isträning för mig idag. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0