2013 - Juli

Den sjätte Juli kom jag hem från Hjälmared och fick vara med mina saknade vänner igen. De var på min konfirmation och dagen efter hade vårt lilla "gäng" en mysig dag där vi åt massa gott och pratade på om allt som hänt. Dagarna som följde var jag mycket med både dem och mina vänner från Hjälmis. Med hjälmisfolket åkte vi till liseberg och vi var ute på Lycksalighetens ö en kväll och grillade. Asmysigt. Malin kom också en dag och vi badade och käkade pizza osv. Jag, Alice & Emmy åkte ut till Hönö och träffade Gustav och åktre båt och var helt enkelt på hönökonferansen. Asmysigt! Sedan kom Alfie en dag och då hade vi svinroligt ett gäng hemma hos Emmy. I slutet av månaden åkte jag med min familj och min brors kompis till Falkenberg, jag valde att åka hem den 25:e vilket var ett asbra val eftersom jag på kvällen fick värsta nyheten på hela året och jag grät mig igenom dem nätterna som följde asså... Den 27:e var vi nere i Vänersborg (tror jag) och hälsade på Calle vilket var asskönt. I slutet av månaden köpte jag också nya skridskor Kod för att importera min blogg till Nattstad:3860242645 " .
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0