Ansiktsvård

 
Clearasil pimples + marks, wash and mask // Neutrogena visibly clears 2-in-1 wash and mask // Clinique clarifying lotion 3 // The body shop Hemp lipprotector // Yves Rocher 3 minutes fresh mask // Clinique dramatically different moisturazing gel // Yves Rocher vitaminberikad gele // Lush Bubblegum lipsscrub
 
Detta är grejerna jag använder oftast för mitt ansikte. Brukar också ha en scrub (Samma som neutrogenan fast scrubversionen) men den är slut så måste verkligen köpa en ny!! Använder självklart inte allt varje dag utan t.ex. ansiktsmasken från Yves Rocher använder jag bara en gång i veckan och jag varierar mellan de två ansiktsvättarna. Lypsylet är inte heller alltid samma men dethär från the body shop är mitt favorit just nu. Älskar inte allt, men det funkar okej. (Är dock kär i båda sakerna från Clinique och min lipscrub)
 
Min hy är ju långt ifrån bra, men utan allt detta ska ni se hur jag ser ut... Ingen vacker syn där inte! Dock har det blivit lite bättre igen på den sista tiden. Det går alltid jättemycket upp och ner och jag har bra och dåliga perioder osv.
 
Hoppas att detta inlägget var lite kul att läsa även fast det var väldigt rörigt.. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0