Cover all mix

Detta är en concealertrio från Makeup Store som heter kallas Cover all mixoch jag har den ljusaste färgen. Det är tre olika färger i den; en rödtonad, en gultonad och en hudfärgad. Den röda används till att täcka blåa partier, som under ögonen eller blodådror. Den gula täcker röda partier som finnar, runt näsan osv. Den hudfärgade går att användas var som helst och även att blanda med de två andra. Den är väldigt tjock i "konsistensen" eller vad man ska kalla det vilket ibland kan kännas positivt och ibland negativt. På sommaren är den här ett big nono under ögonen t.ex. Det funkar verkligen inte för mig haha! Men nu på vintern funkar den prima och jag brukar använda den ifall jag vill ha lite mer täckning eller om det verkligen måste hålla bra. Typ när jag tävlar. Den ligger medel i prisklass skulle jag säga. Kommer dock inte ihåg exakta priset. Men den funkar verkligen superbra så give it a try!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0