Min kväll

Kvällen har spenderats hos Alice med henne, Emmy, Adam & Wille. Vi tjejer såg på en skräckfilm, The collector, ingen hit. Mest äcklig och obehaglig pga allt blod och inte jätteläskig faktiskt. Men vi hade det sköj ändå. Filmen var slut ganska lagom tills killarna kom och då spelade vi Galenpanna istället. Haha, roligaste spelet! Fast jag är så dålig så det är pinsamt ju... Framåt kvällen blev jag upphämtad av snälla Alva som skjutsade hem mig och min syster. Så tacksam för deeet! Hon släppte av oss en bit från huset för det var galet halt och ni tror inte att jag lyckas dra en vurpa eller? Haha, glaashalt var det! Jag ligger mitt i vägen och min syster står en bit bort och gapskrattar åt mig.. Jaja, får la ta och vänja mig ifall isen ska ligga kvar. Är ju inte den minst klantiga personen i världen om vi säger så... Nu ska jag sova så jag orkar med en dag imorgon också. Då väntar lussekattsbak och träning! Många pussar ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0