ten facts

Jag har banan på tacos
 
Älskar musik, kan inte göra något utan!
 
Jag klarar inte av människor som tror att de är något för att de rökar, festar osv.
 
Kunde leva på fryst mango. Det är verkligen det bästa jag vet.
 
Jag är en impulsshoppare. Ser jag något jag gillar så köper jag det varesig jag behöver det eller inte.
 
Jag fyller 16 om 54 dagar!!
 
Jag har inte tagit mitt moppekörkort än. Har gått teorin och gjort uppkörningen och allt, behöver bara göra provet, haha.
 
Jag totalt älskar att både dansa och sjunga, men är lika dålig på båda.

Jag hatar snö, men längtar såå mycket till den kommer ändå! Ingen julstämning utan snö ju!
 
2013 har verkligen varit året med de allra bästa och allra sämsta händelserna för mig. Kaos.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0