9 november

Fick inte något internet på hotellet (som förövrigt är typ det minsta jag sett) men jag använder internetdelning på mobilen istället. Har precis kommit tillbaka till hotellet efter att ha varit ute och köpt godis och ätit kinamat med pappa. Även halstabletter är köpta eftersom de är extremt behövliga. Shit, min hals! Kan knappt prata och har svinont. Men ajja, här klagas det inte! Tävlingen idag gick sådär för att vara ärlig. Ramlade på sista hoppet och det blev lite småmissar här och var. Men det får jag försöka ta in imorgon! Nu ska jag plugga lite tänkte jag. Eller ah, sitta och läsa några sidor i NO-boken som vi ska ha läst till på tisdag. Sen ska jag sova tidigt tänkte jag så att jag är pigg imorgon! Så natti finisar så hörs vi imorrn. 
 
(Det kommer upp ett till inlägg idag som är tidsinställdt.)
 
 
en mycket fin photoboothbild. HDkvalle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0