Hälsningar från sjuklingen

Idag var jag hemma från skolan. Fan. Åkte ändå in på eftermiddagen efter mycket halstabletter, ipren, te och hostmedicin. Så mådde ändå hyfsat och var så tagg på thai så jag åkte in ändå. Var lite småborta dock. Haha. Blir alltid konstig av hostmedicin, men det funkar iaf. Efter thaien åkte vi hem till Linni en kortis innan vi tillsammans åkte till Alströmer. Blev ärligt talat bara mer förvirrad där... Det är så svårt att bestämma sig för bara ett program och inriktning! Skulle kunna tänka mig att gå minst fyra... Men är mest inne på två, återkommer om dettaaa! Nu på kvällen har jag dock blivit sämre, hostar som ett as... Fått feber osv så det blir att jag stannar hemma imorgon igen och får antagligen skippa en myskväll med tjejerna. Faaan. Aja, får hoppas på att vara frisk tills i helgen iaf då mycket roligt är inplanerat. Åh, vill inte missa något! Jaja, många pussar från mig (egentligen inte eftersom jag antagligen hade smittat er)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad har du för smink en vanlig dag?? :)

2013-11-21 @ 23:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0