Natti

Imorgon väntar novelltävling i skolan hela dagen. I hela fem timmar ska vi sitta och skriva en novell som lärarna ska läsa igenom sen och fem stycken vinnare tas ut tror jag. Har inga stora förhoppningar alls eftersom jag suger på dethär med att skriva berättelser osv. Men iaf så är det sagt att man får ha med sig godis, dricka osv så det tog jag verkligen på allvar! Godis, äpplen, julmust, fanta, wienerbröd, crisp corns, tuggummin och en mängd halstabletter är köpta! Ett starkt oj på hur tjock jag kommer känna mig, haha. Men aja, vem bryr sig. På något jädra vänster vill jag försöka få med mig kaffe också, men vi får se hur det går med det. Termos?? Iallafall så var jag och pappa inne och handlade till det förut och sedan dess har jag mest suttit med min dator och pluggat, sett pll osv. Nu ska jag ta en snabbdusch och sedan gå och lägga mig tidigt. Välbehövligt!! Sov två och en halv timme i natt så har varit lite hyper hela dagen... Jaja, ville slänga in ett litet inlägg nu ändå. Godnatt och många pussar fininsar ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0