Tips - Lipscrub

 
Jag har sedan en tid tillbaka varit ägare till den här söta lilla glasburken. Det är en lipscrub som är köpt på Lush för 99kr. Det kanske låter lite dyrt för en burk med socker, men oj vad värt det är! Vet inte riktigt vad jag gjorde åt fnasiga läppar innan jag hade den här. Inte nog med att den gör läpparna lena och mjuka utan den både doftar och smakar gudomligt också! Ja, ni läste rätt. Smakar. Denna scruben innehåller bara socker, jojoba olja, något ofarligt färgämne och smak och det rekommenderas faktiskt att man tar bort det från läpparna genom att slicka bort det. Så det gör jag! Sen är ju färgen heelt fantastisk också! Så fin! Den finns också i andra smaker. Mint, choklad och en kola nu till jul om jag inte tar fel. Jag har bara provat den här med smak av godis, men jag älskar den så sjukt mycket. Har ni inte någon gång provat någon av Lush's lipscrubs tycker jag verkligen att ni borde gå och kolla på det iaf. Såå värt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0