Update

Idag vaknade jag ganska sent, typ ett! Haha, det var riktigt skönt att sova ut dock. Nu har jag ätit lite och tagit en lång, varm dusch osv. Nu på dagen ska jag nog bara vara hemma och ta det lugnt, vila upp mig liksom. Ikväll ska jag ju självklart in och träffa älskade Alice som är i Sverige nuuuuuu!! Åh, lycka! Dock har vi ingenstans att vara, men det löser sig, haha. Mer om det ikväll, lovar!
 
Igår var vi hemma hos Pattis ett helt gäng. Det var från början meningen att det skulle vara en "5:an & Co"träff (vilket är vårt lilla "gäng" eller vad man ska kalla det, haha) men alla kunde inte också hängde Tobbe & Sjöberg på, så det blev inte riktigt så, haha. Men vi hade det kul iaf. Satt och lyssnade på musik, snackade, sjöng osv. Haha, standard! 
 
Sedan är min bror & mamma iväg i Stockholm för Joni ska tävla, så de har fått låna med min kamera så nu kommer jag ännu mer inte ha några nya bilder... Men det kommer nästa vecka någon gång! De kommer hem på söndag iaf. Sålänge får ni nöja er med den här charmiga gamla bilden!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: felicia

sv: eller hur! ser så mysiga ut :D

2013-11-01 @ 15:24:52
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0