10 bekännelser

- Jag kan streckkolla en serie, har t.ex. sett tre säsonger av pll på en och en halv vecka typ...
 
- Jag älskar mina vänner mer än något annat.
 
- Jag tycker själv att jag är myyycket snyggare på sommaren. Bättre hy, solbränd, snyggare kläder osv.
 
- Jag kan vara hur omotiverad som helst till att träna, men när jag väl kör igång brukar det släppa.
 
- Jag börjar alltför många meningar med ordet "jag"...
 
- Jag älskar att ha det rent och fint runt mig, men suger på och hatar att städa.
 
- Jag saknar Hjälmared och alla fina människor otroligt mycket. Har en plats i mitt rum som är helt dedikerad till underbara bilder från lägret.
 
- Jag kan vara avundsjuk på mina vänner för att de alltid är så snygga och har så fina kläder utan att ens försöka.
 
- Jag hatar att se att någon läser min blogg typ i klassrum. Eller att de säger något om den helt öppet, haha.
 
- Jag hatar mitt hår. Vill lära mig att gilla det, och jag försöker ha det naturligt så ofta som möjligt. Vill ha långt, fint, naturligt mörkt & platt hår. Ge mig någon??
 
 
↑ helt naturligt, krulloooooo
 

Kommentarer
Postat av: ♫♪ sandra - en musikblogg

kul att läsa :)

2013-10-31 @ 18:31:36
URL: http://www.sandramusic.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0