30/10

Förlåååt för kass uppdatering under dagen men har varit igång hela tiden. Jag åkte in vid fyra och tränade på is som planerat, men eftersom fysen var inställd åkte jag till gymmet en stund efteråt istället. Där körde jag en stund och sedan duschade jag och gjorde mig iordning osv för att sen åka till donken (med buss bör tilläggas, haha). Där mötte jag upp med Emmy och Alina och sen kom det en jädra massa vi kände så där satt vi och tjöta ett tag. Efter ett tag drog alla och då åkte jag hem till Joel & Zack istället. Där var det också ett gött litet gäng och vi såg på film, lyssnade på musik och hade det allmänt gött. Och nu har ju även de kommit på hur förbannat kittlig jag är så det var ju också jäääättekul tyckte de ;)
 
Hittade en gammal bild från mitten av sommaren typ, ser ni hur brun?? Det är jag inte längre om vi säger så...
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0