Kvällen + Naglar

Det har fortsatt på ungefär samma sätt hela dagen. Det har ju varnats som fan om orkan, men jag har knappt märkt av det alls? Det blåste lite när jag var ute och hämtade posten bara, haha. Det enda jobbiga enligt mig är väl att tåg och sådant ställs in så min syster som är i Stockholm kanske har problem med att komma hem. Men det löser sig ju på nåt sätt, haha. Iaf så har jag sett på några avsnitt pll nu på kvällskvisten (haha, världens äldsta uttryck) men jag har också provat ett nytt enkelt och supergott recept. Orkar inte skriva ut det nu, men kanske kan göra det imorgon ifall jag hinner! Slängde också på nytt nagellack förut då mitt gamla knappt var existerande, haha. Men nu är naglarna fräscha och fina igen! Använde detta ljusrosa skimriga lacket från Makeup Store. Har aldrig användt detta förut och var inte särskilt imponerad. Det var väldigt dålig täckning, behövde typ fem lager och det var ändå inte helt täckande! Plus att det blev "randigt" på naglarna eller vad man ska kalla det. 
 
 

Kommentarer
Postat av: JULIA SAGER

fin blogg! :)

Svar: åh tack så mycket!! :)
Amanda Börjesson

2013-10-29 @ 22:42:18
URL: http://scenbloggen.se/juliasager

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0