Tisdag 8/10

Hej igen!
Idag var jag alltså med Adam & Wille, och vi tänkte faktiskt plugga lite men det blev liksom inte av, haha. Så ligger mer efter än någonsin nu! Det slutade med att vi gick till hemköp och köpte pommes, kött, b&j, choklad osv. och var riktigt jävla tjöcka istället. Men det var lite mys faktiskt. Dock åt jag inte upp min b&j så den är kvar hos Adam, men den är la redan uppäten antar jag. När jag kom hem lite senare tänkte jag sätta mig och plugga, men jag var så galet trött så jag satte på mig myskläder och satte på en film. Har länge velat se "Torka aldrig tårar utan handskar" så den blev det idag. Den var riktigt hemsk, men bra! Kände lite att den var svenska versionen av "Rent" som är en utav mina absoluuuta favoritfilmer genom tiderna! Å shit vad den är bra! Fast torka aldrig tårar är ingen musikal vilket rent är men jaja. Nu ska jag ta och sova snart, men ska försöka klämma in en halvtimmes plugg först. Önska mig lycka till!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0