tjugosjätte

Min kväll har spenderats hos några kompisar till familjen. Vi firade Lisas artonårsdag och åt extreeemt god mat! Torvald, mästerkocken! Och till efterrätt fick vi en halloncheesecake och en chokladfudgetårta som Nora gjort. Chokladtårtan kan ju lätt ha varit bland det godaste jag ätit så den tog jag receptet på, haha! Vi åkte hem ganska tidigt, redan vid tolv typ, så kom precis hem. Men kvällen var ganska rolig, Torvald har massa roliga historier från hans tid i Kongo där han föddes och växte upp. Jag svär, han är världens vitaste afrikan... ;)
 
Nu resten av kvällen ska jag bara ta det lungt, se lite pll och somna relativt tidigt eftersom jag ska upp och vara tränare imorgon bitti. Det blir säkert superbra! Puss & Heeeej
 
 
bild från i fredags
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0