Bästa helgen

Den kommande helgen kommer att bli det bästa på länge. Jag var på ett läger i somras, ett konfirmationsläger på Hjälmared. Jag vet att jag har nämnt det närmare en miljon gånger, men det är verkligen det bästa jag gjort. Utan det lägret hade jag inte haft alla de vänenrna jag nu har, och jag förändrades sjukt mycket på de tre och en halv veckorna man var borta. I alla fall så vankas det återträff i helgen! Och hjälp vad taggad jag är! Helt sinnes! Tyvärr kommer inte precis alla, men verkligen de flesta. Och de som inte kommer träffar jag ändå i skolan varje dag, haha. Det ska bli helt galet roligt, och från vad vi har fått höra ska ledarna visa massa bilder och filmer från lägret. Kommer ju inte alls storlipa... Förresten är vi klassade som det bästa året någonsin på Hjälmared, pro. haha, nejmen är sjukt stolt över det faktiskt. Ledarna tycker nog det främst för att vi konfirmander fortfarande håller ihop de allra flesta och för att alla umgicks med alla på lägret. Så det är lite göött. Haha, känner att jag har gått lite off subject nu. Det jag vill säga är att jag är så sjukt taggad inför helgen, och att uppdateringen kommer ligga på noll.
 
Drar massa bilder från lägret, lite såna där charmiga snapshots, haha.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0