Gårdagen

Igår var jag ju i skolan, och det var relativt chill faktiskt. Provet gick nog bra, det kändes så iaf, och på idrotten lekte vi norsk kurragömma och det slutade med att hela klassen låg uppe på ett berg och solade. Förutom två killar som fortfaradne var ute och letade efter oss, haha. På eftermiddagen gick jag till Adam med honom, Wille, Alex & Joanna. Vi satt bara hos Adam och pratade och tog det allmänt lugnt. Sedan skulle jag iväg till Maxi och stå och packa varor med konståkningen, helt galet jobbigt var det! Men vi fick in lite pengar iaf, så vi är nöjda! Efter det drog jag tillsammans med några vänner till Erik där också Albin var! Åh det var jättemysigt där. Vi såg på fredagen den trettonde. Vet inte riktigt, men den var sjukt vidrig... Satt typ med en kudde framför ansiktet hela tiden, hahaha. Och åh, måste bara berätta om dv's fula "parkour" hahaha. Jag, Zack, dv & Albin klättrade runt på lite containrar nivet? Fråga inte varför... Sen när dv skulle ta sig ner la han sig ner på containern för att rulla runt ett varv och sedan hoppa ner och halka på gräset och det slutade med att han låg där på rygg och bad om en minut, hahaha. Aja, pappa hämtade mig inte allt för sent, halv tolv typ. Så då åkte ja hem och packade till Hjälmiiis dit jag åker om typ en timme! Åh jag är så tagg!
 
Det var allt för nu. Kanske slänger upp något litet inlägg precis innan jag åker idag, men annars hörs vi imorrn!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0