Gårdagen

Jag bloggade inget igår för jag hade varken tid eller ork. Jag och mamma satte oss i bilen vid lite över elva och åkte och tog ut pengar och lite så innan vi hämtade upp Veronica. I ishallen kollade vi på några utav de små barnen som testade grundtesterna, och de är så söta så jag dör, haha! Sedan testade jag mitt basictest och klarade det, så det var jätteroligt. Sedan gick jag av och värmde upp igen för att köra fritestet som jag också klarade. Så det är jag supernöjd med. Dock måste vi sätta ihop ett nytt program i panikfart, haha, men det löser sig!
 
Efter testerna ruschade vi iväg för att hinna till en överraskningsfest som jag och några vänner höll för vår vän Calle. De hade bakat tårtor och så på förmiddagen, och de varsupergoda! Sedan satt vi där och pratade massa och det var supermysigt. Efter det åkte jag hem till Emmy dit också Adam kom efter ett tag. Vi såg på skräckfilm och käkade Ben & Jerry. Sjukt efterlängtat och jättemysigt, för det var längesen jag och Emmy såg skräck tillsammans. Vi gjorde det typ hela tiden förut. Jag och Adam fick inte vara där längre än till åtta, så sedan gick vi hem till honom och åt cheesecake och pratade massa. 
 
När jag kom hem hände det ingenting utan jag bara var. Tog en stund att somna för jag låg och tänkte på massa skit. Men det är inget jag vill skriva ut här. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0