Hjälp! + Dagen

Jag har varken tid, lust eller inspiration till att blogga just nu, därför är uppdateringen långt ifrån hundra... Har du något som du vill att jag skriver om eller liknande så säg det jättegärna i en kommentar, för jag har verkligen ingen aning om vad jag ska skriva om, haha.
 
 
I morses gick vi alltså till skolan vid åtta endast för att få reda på att vi har lektion i en halvtimme och sen rast i två och en halv... Vad är det liksom? Aja, vi hade vår lilla musiklektion utan lärare och sen åkte jag, Elina, Ellen & Veronica hem till Elina och pratade oss igenom rasten. Vi käkade där också. Så det var faktiskt riktigt mysigt. Sen flöt skoldagen på som vanligt. Dock fick jag världens ryck på hela min klass på idrottslektionen... Shit va sur jag var! Förlåt älsklingar, var egentligen inte sur på nån av er. (Undantag existerar). Jaja, sen var planen träning, men jag var såpass förkyld och hade svinont i ett knä, så jag var bara på i typ en halvtimme och gjorde steg och piruetter, sen gick jag av. Nu här hemma har jag lagat mat till familjen, pluggat och sett på tv. Vi har nämligen biologiprov nu på fredag... Kuuuul! Nu ska jag gå tillbaka till böckerna, puss på er.
 
 
Instagrambild från gårdagen.

Kommentarer
Postat av: ;P

Video från ishallen när ni tränar! c:
En sån där kryssa i-grej! Du kryssar i det som stämmer in på dig osv! :P

2013-09-12 @ 14:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0