This is me

♥ Jag blir lätt stressad och får då extremt ont i huvudet & magen.
♥ Jag är riktigt kass på att sjunga...
♥ Jag skulle vilja ha blondt hår, men skulle verkligen inte passa i det.
♥ Jag fullkomligt älskar söta sms, typ det bästa jag vet.
♥ Endel dagar vill jag bara ligga kvar i sängen hela dagen och inte prata med någon.
♥ Jag är sjukt missnöjd med mina betyg.
♥ Jag är så tacksam för att jag har så bra vänner som jag faktiskt har.
♥ Jag skriver listor om absolut allt.
♥ Det finns ingen som känner mig till 100%.
♥ Jag känner mig ibland superful när jag är med mina vänner för de är på riktigt världens finaste.
♥ Jag hatar frågan "Vilken är din favoritfärg?".
♥ Jag har svårt att lita på folk.
♥ Jag suger på att ljuga, börjar alltid skratta.
♥ Jag älskar att ta en promenad med musik i lurarna och bara tänka.
♥ Fryst mango är så jävla gott.
♥ Jag är just nu kär i ett par skor.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0