Tisdag

Har inte haft någon tid till bloggen idag. Förlåt för det!
Var i skolan idag, och det var helt sjuuukt segt! Som vanligt, haha. Men jag ville seriöst bara sätta mig i ett hörn och storlipa/sova/äta... Fast mot slutet av dagen blev jag aningens övertrött och energisk, haha. Tydligen blir jag väldigt kärleksfull när jag är trött..? Det var iaf en som sa det idag. Haha, lite kul sådär. 
 
Ingen träning för mig idag, utan har min vilodag. Ska sätta på någon film och bara mysa lite tror jag. Puss på er!
 
 
Emmy, jag & Pattis på bild. Redigeringen gör så att vi ser lite ut som vampyrer, eller vad tycker ni? Haha...
 
Sista chansen att ställa frågor till frågestunden nu! HÄR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0