2013 - Juni

Juni var nog den mest händelserika och roligaste månaden på hela året. Någon utav de första dagarna åkte jag och några av mina absolut bästa vänner till liseberg och hade en asbra dag. I skolan hade vi de där riktigt onödiga "lektionerna" där man inte gör ett piss och den femte (eller sjätte?) hade vi skolavslutning. Samma dag åkte jag till Mullsjö med Ellens familj och några familjevänner till dem. Vi hade det asmysigt där. Ett superbra sätt att börja sommarlovet på. När jag kom hem därifrån hängde jag så mycket som möjligt med vännerna som inte åkte till Hjälmared och sedan den elfte började lägret. Jag tänker skriva ett eget litet inlägg om Hjälmared för annars kommer detta bli alldeles för långt, haha. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0